Då va det torsdag...

Har fått sova inatt, Dennis fick ta Theo inatt pga att jag trodde jag blivivt sjuk.. Mådde så fruktansvärt illa igårkväll, kändes precis som maginfluensa men jag kräkte aldrig. Usch! Hatar att kräka så tur va det!

Det gick bra igår när han ifrån försäkringsbolaget var här. Så nu är Theo försäkrad, bra försäkrad! Han var iförsig försäkrad innan med imed att jag tog sån här graviditetsförsäkring när jag var gravid och det gäller fram tills Theo blir sex månader.

Theo har börjat bli jätte gnällig, han blir inte nöjd vad man än gör. Men antar att det går över.. Just nu ligger han här brevid mig i soffan och har varit vaken sen halv sju. Han ligger och smågnäller och sprattlar. Han är nog jätte trött egentligen, så han somnar kanske snart så att jag kan gå och vila en stund.

Sen halv tre ska jag och klippa mig:)
Annars har vi inget bestämt idag... Får se vad som händer.
Man vill ju gärna inte vara ute idag för det är ju full storm! Så någon promenad blir det inte idag, jo om det slutar blåsa.

Nu börjar Opera, ska inte se det! Det handlar om hundar som inte har det bra. Klarar inte se det för jag blir så arg och mår så fruktansvärt dåligt!

Ne nu får jag ta och få min lilla pipsill att somna. :)



Kommentarer
Postat av: Anniken

Usch, hoppas verkligen inte du drabbats av maginfluensa för det är verligen något av det värsta jag vet. Krya på dig!

Och hoppas klippningen blr bra, får se sen :)

Kram

2008-11-06 @ 10:28:13
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0