1.a Advent

Då var det första advent idag=) Och dagen består av julpyntning, städning och i eftermiddag så blir det en tur på julskyltningen!

Jag tackar alla för era kommentarer, det hjälpte! Men beslöt mig tillsist för att ta nummer tre och jag tror att julkorten kommer bli riktigt fina=) Får dom förhoppningsvis hemskickade på fredag.

Igår kväll var vi på nyöppnade coop i malmö (det vid mediamarkt), där var hur mycket billigt som helst! Tex en 2 kg säck potatis för 2kr! 4påsar mjöl för 10kr! mm. Och allt var kända märken! Men sen kön var oändligt lång och gick grymt sakta..
Var även inne på mediamarkt och jag och Dennis har kommit fram till att vi ska köpa en tv till sovrummet i mellandagarna. Jag har hela tiden sagt att jag inte vill ha nån tv i sovrummet för där vill jag sova!, men har ändrat mig nu=P
Imorgon ska jag och Theo gå och träffa andra barn och föräldrar i en sån här grupp så att jag lär känna lite människor med barn=) Efter det så blir det BVC, Theo ska träffa doktorn för rutinkontroll.
Och på tisdag ska vi nog gå på något som heter babyrytmik, där man sjunger, spelar och sånt med sina små bebisar, det sägs vara jätte populärt och bra=) Spännande!

Theo sitter just nu här brevid mig i sin babysitter, han tycker den är rolig. Men tillsist tröttnar han och blir ledsen hehe!

Ne nu ska jag ta och busa lite med min lille son, sen ska jag duka lite frukost och väcka Dennis.

Allt för mig just nu!♥

Här kommer en bild på far och son från en dag nu i veckan när Dennis kommit hem ifrån jobb.



hahaha Sötisar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0