Uttråkad!

Hatar att inte ha något att göra... Älskar att vara ledig om man har något att hitta på men idag finns det verkligen ingenting att göra. Alla andra jobbar eller har något annat för sig. Och sen ska dennis jobba över tills åtta och det gör ju inte det hela mycket roligare.
Jag kan ju alltid gå en runda med hundarna, men det känner jag inte alls för just nu..

I morgon firar jag och Dennis två år<3 Då tror jag att vi ska ut och äta eller nått sånt.

Ska nog kolla vidare på tv tills jag kommer på något jag vill göra idag...



Kommentarer
Postat av: Guppy

Hoppas ni får en jättemysig 2års-dag!

Puss & Kram Gumman.

<3

2008-05-29 @ 09:57:56
URL: http://guppyfisk.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0