Trevlig torsdag!

Har precis kommit hem ifrån Ystad...Har varit och fikat med Sanna, Tilda, Therese.A, Therese.C och sen kom även Sally och lite senare kom Joys. Det va mkt trevligt=) Kul med lite tjejsnack för en gångs skull.

Men nu när jag kom hem blev jag sjukt trött... Inte alls kul för jag måste verkligen diska och lägga in all rentvätt i garderoben. Sen hade även min hund behövt en lång promenad eller kanske ska ta en cykeltur med henne istället för vi har ju gått långpromenader flera dagar i sträck nu...hmm..får se vad vi känner för sen. Känns bättre för mig att cykla imed att jag har så sjukt ont i ryggen just nu..eller ryggen e det väll inte riktigt..mer typ svanken.
Känns sjukt jobbigt för jag vill bara handla alla bebiskläder jag ser! Men jag har ju bestämt mig för att inte handla något än..tänkte vänta tills det börjar närma sig slutet lite mer. Men det är sjukt svårt att låta bli, och saken blir ju inte bättre av att jag går och plågar mig själv på bebisavdelningen hihi.

I helgen är det jobb som gäller! Fredag McD, lördag Kärnan och söndag McD. sen i veckan blir det en del jobb och nästa helg jobbar jag hela helgen på kärnan. Ska bli spännande och se om byxorna på kärnan passar mig fortfarande:-P

Om en vecka ska jag till barnmorskan och då ska jag verkligen inte glömma väga mig. Ska se hur mkt jag gått upp.. Tror max jag gått upp 2 kilo! Syns i alla fall inte någonstans att jag e gravid förutom på magen..hoppas det förblir så oxå.

Ne nu får jag väll ta mig i kragen och gå och diska. Ska bli så sjukt skönt med diskmaskin sen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0