Ultarljud igår =D

Det var nog det mest fantastiska jag någonsin varit med om! Helt underbart och se ett litet hjärta slå och små ben och armar sprattla. För sprattla, det gjorde den! Barnmorskan försökte få in fina bilder till mig och Dennis med Bebisen bara snurrade rundor hela tiden och sen när vi ville ha en bild på ansiktet så höll den händerna för hehe. Till 95% kunde dom se vad det va, men man kan ju inte vara 100% säker än. Men både barnmorskan och jag och denis såg klart och tydligt en liten snopp :-P Jag kan inte beskriva vilken känsla det va att vara med om detta! Bebisen låg en bra stund med ena handen mellan benen(typiskt killar) och sen hade den andra handen och sög på tummen med. Nu längtar jag bara till nästa ultraljud så jag kan få se bebisen igen=) Jag va lite längre gången en va jag själv trodde sen förra ultraljudet..Nu är jag i vecka 19+1.

Snart ska jag gå och duscha..Sen ska jag träffa sanna=) Hon har varit i spanien i en månad nu och kom hem igår. Ska bli kul och träffa henne!
Sen när dennis kommer hem ska vi till NovaLund och kolla på en soffa och efter det ska vi till Löddeköpinge.

Ne nu måste jag hoppa in i duschen och släppa ut vildhunden så jag kan bege mig sen!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis ti bebisen :) kanske tidigt o säga men jag säger de ändå :) lycka till :D

2008-05-10 @ 23:21:16
URL: http://sweetfairytale.blogg.se
Postat av: Pernilla

Tack så jätte mycket=)

2008-05-11 @ 08:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0