Tapet-beslutsångest!

Håller på att välja tapet tillvårt nya sovrum. Vi ska ha en fondvägg och där har jag fått äran att välja tapet..inte så lätt som det låter hehe! Jag vill ha en fräck som syns, men ändå en lugn och varm tapet. Har lånat hem massa böcker med tapeter i nu från färgaffären så jag tänkte titta idom lite och se om jag hittar nån rolig.
Sakta men säkert har vi börjat packa saker och kört iväg med det dit det ska stå till vi får tillgång till vårt eget. Kommer kännas jobbigt att behöva bo så nära huset utan att få flytta in. Men förhoppningsvis blir det väll bara typ en månad vi ska bo hos Eva. Jag bara längtar sjukt mycket till vi väl ska flytta till vårt nya hem=) Vi har tillsammmans valt all inredning så det kommer verkligen kännas att jag oxå bor där! Här i lägenheten bodde ju Dennis först och här är typ bara hans saker över allt och bara hans smak och färger, men nu blir det ändring på det! hehe!

Idag ska jag ringa lite dryga men viktiga samtal, sen börjar jag tvätta klockan ett. På listan idag står även en lång promenad med brandie med, mysigt!
Dennis har min bil idag så det blir ingen fika i ystad i alla fall. Men jag fikade iförsig med sanna här i sjöbo igår, det va trevligt=)

Jag måste verkligen ta mig i kragen nu och böja fotta lite igen. Jag älskar verkligen foton.. Men jag har tappat hela intresset! Men det får bli ändring på det! Antar att det beror lite på att jag tycker min kamera har börjat ta dåliga bilder och då är det inte lika skoj. Men sen samtidigt så står inte en kamera högst på listan för nya inköp så jag får klara mig med denna ett tag till :-P

Får väll ta och börja sortera lite tvätt... Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0