Stress!

Ska iväg och jobba på kärnan snart, börjar halv tio. När jag sen slutar tre ska jag köra och lämna Brandie hos Eva och sen ska jag jobba på McD mellan fyra och nio. Snacka om att jag kommer vara död sen..

Hemsk natt! Jag kunde verkligen inte sova... Hela min kropp var helt skakig och det kändes som att mitt hjärta slog sjukt snabbt. Men tillslut somnade jag och vaknade nog bara två ggr inatt men det var för att jag hade ont i magen. Det är mysigt att vara gravid men inte vid alla tillfällen hehe! Men jag antar att detta bara är början till jobbiga nätter.. Sen när jag blir större så lär det nog bli svårare att hitta en bra liggställning och ligga så hela natten. Men men..det är det värt!=)

Imorgon blir en mysig dag tror jag. Är ledig hela dagen och jag ska vara hos barnmorskan halv ett och efter det ska jag träffa Malin och Sanna i ystad och fika=)
Jag och Sanna fikade på Cafe & Lite te här i sjöbo igår..hahaha..det va nog det sjukaste jag varit med om på länge! Ett par konstiga människor började prata med oss och först tyckte vi dom var trevliga men sen lät dom oss inte vara ifred en sekund ens! Vi satt nog där i två och en halv timme och två timmar snackade nog dom med oss.. Så jävla drygt! Men vi blev av med dom tillsist för att vi gick därifrån!
Morgondagens fika på Koppen blir nog bättre=) hehe!

Ska packa ner alla mina kläder imornkväll. Flyttar ju nu ihelgen. Och jag jobbar hela helgen så jag kan inte vara med så jag får väll förbereda mina saker innan... Ganska skönt att allt är flyttat förutom kläderna och möblerna!

Om åtta dagar firar jag och älsklingen två år!<3 Undra vad vi ska göra då... Blir nog middag och bio kanske=)

Ne nu har jag verkligen inte tid att sitta här längre.. Ska ut och gå me vildhunden nu och sen får jag bege mig till jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0