Sommarväder!=)

Så underbart härligt!!! Gick en lång promenad med Brandie för en timme sen.. Jag hade träningsbyxor och en top på mig och jag blev sjukt varm. Riktigt sommarväder idag! Men ändå sitter man här inne och ugglar hehe! Hade jag haft trädgård nu hade jag tagit med min data ut och suttit där men nu bor man ju i en lägenhet..ett litet tag till hihi! Men tänkte kanske gå och handla en glass sen eller nått.. Dennis jobbar till åtta ikväll.. Så jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på idag. Jag hade kunnat fika med nån kompis men då måste jag köra till ystad och det gör jag varje dag annars och det är sjukt drygt plus att det kostar lite att köra oxå.

Ultraljud imorn...Aaa jag e nervös! Det ska bli riktigt spännande. Vill bara höra att allt är bra med bebisen. Känns som att man vill höra dom orden att allt är okej för att man ska kunna lugna nerverna lite.

Ne nu ska jag ta och gå ut i det fina vädert=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0