Sol=)

Soligt och varmt idag, najs!=) Något som är ännu mer najs är att jag är ledig och ska sola hela dagen hihi! Måste fortsätta tvätta oxå och det är ju mindre kul..
Igår var jag och Dennis på Nova och shoppade loss lite eller ja det va menigen att vi skulle shoppa loss men det blev inte så jätte mycket shoppande för min del. Jag hittade inte så mycket kul.. Men det kan ju bero på att man kan ju inte ha speciellt mycket vanliga kläder på sig längre. Men jag hittade två jätte fina linnen och ett par sommarskor=) Sen köpte dennis en jätte fin väska till mig som jag har velat ha sjukt länge men varit för snål för att köpa den (tycker att 499kr är för mkt för en väska). Men han erbjöd sig att köpa den till mig och det tackar man väll inte nej till hehe..eller jo jag fick tänka en stund innan jag sa att jag ville ha den för jag fick dåligt samvete att han skulle betala den..hehe! Sen köpte jag en mascara oxå och det va allt jag handlade! Sjukt att när man väl har pengar så hittar man inget men när man är fattig så hittar man en massa kul man vill ha, varför e det alltid så??

Nä nu ska jag gå och lägga i en ny maskin tvätt och sen ska jag sätta mig i trädgården och fortsätta sola. Lite senare tror jag jag ska in till by och se om jag hittar nått fint till midsommar.. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0