Pinsamt!

Dennis ringde mig tjugo över sju imorse och undrade om jag ville komma och lämna hans verktygslåda för han hade glömt den  sin bil för han åkte med en annan i morse... Så vid åtta gick jag ut och skulle ta hans verktyg i hans bil och ta min bil och köra till hans jobb. När jag stoppar i nyklen i hans bil så börjar hans larm tjuta och blinka och ha sig och jag fattade inte hur man stängde av det juh... Så efter många försök fick jag ringa dennis och fråga han hur man gjorde.. Under tiden står det typ fem vägarbetare och tittar på mig som om jag e dum i huvet..pinsamt! Dennis förklarade att han hade låst med knapparna och han visste inte om larmet gick stänga av med nyklen då.. Jag blev ännu mer panikslagen! Men sen sa han att jag skulle testa starta bilen och det gjorde jag och larmet slutade tjuta=) hahahaha! Så pinsamt det va asså! Ska aldrig mer ta ått i hans bil mer hehe!

Nu ska jag göra mig klar och köra till ystad.. Ska fika med Therese=) Sen börjar jag jobba tolv, men ska bara jobba tre timmar..skönt!

Kommentarer
Postat av: Guppy

HAHAHAHA! Krävs en Pernilla för att göra en sån grej :D
You go girl :D
Puss

2008-05-05 @ 11:51:16
URL: http://guppyfisk.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0