Köpt soffa!

Igår va vi på Nova och tittade på en soffa och det visade sig att den va ursnygg och både jag och dennis fastnade för den direkt! Så vi köpte den=) Det va en beställningsvara så den kommer inte förrens om typ sex veckor men det gör ju inget för då har vi ju ändå inte hunnit flytta än. Sen köpte vi tre runda fräcka lampor till fönstrena i vardagsrummet som va svarta. Och sen ska vi köpa en likadan lampa fast jätte stor till taket men dom hade inga inne just nu. Vårt hem kommer bli ursnyggt!=) Sen köpte jag även ett par mammajeans som faktiskt var riktigt snygga!

Längtar sjukt mkt till vi ska flytta!

Hade jätte trevligt med sanna igår. Vi gick en runda med brandie, jag visade henne var vi ska flytta och sen gick vi och handla glass=)

Idag händer inget kul. Börjar jobba nu elva och slutar åtta ikväll. Sen är jag ledig ganska många dagar framöver, för många dagar tycker jag. Men men så e det ibland..

Jag får väll gå och duscha nu så jag inte för stressa ihjäl mig sen...

Dennis Andersson -Jag älskar dig mest av allt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0