Jobba idag...

Riktigt mysig morgon har det varit idag=) Har varit ute en lång promenad med brandie i solen. Det är så mysigt nu när det börjar bli sommar och fåglarna kvittrar vilt på mornarna. Nu är brandie lite trött i alla fall så man kan åka till jobb utan att ha dåligt samvete. Börjar halv tolv och slutar fem idag. Sen blir det till att stressa hem och stressa in i duschen för vi ska vara hos Dennis pappa på middag klockan sex. Sist jag va på middag där va typ dagen innan nyår och då blev jag magsjuk hehe, får ju hoppas att det inte är hans mat det är fel på:-P

Igår kväll cyklade vi till Eva och grillade. Brandie var oxå med och hon var så duktig för hon sprang lös brevid min cykel hela vägen dit. Men på hemvägen va hon kopplad för man är ju lite nervös att det ska komma en katt eller nått. Fast i vilket fall som helst kan man ju inte hålla kvar en sån stark hund när man cyklar så jag hade ju ändå fått släppa henne. Dennis fick spel på sitt hår igår och tog fram trimmern, men det slutade med att han typ rakade av allt så det ser jätte roligt ut hahaha! Tur att det växer snabbt!

Det bubblar i magen idag... Kan antingen vara bebisen eller bara vanligt bubbel hehe! Men härom dagen så log jag och dennis i sängen och då började det typ "plaska" i mage som om där vore en fisk där inne hehe Och sen kändes det som ett litet tryck innefrån som dennis oxå kände. Ganska häftigt faktiskt!=) Man kan inte riktigt fatta att man har en liten människa i sin kropp:S Men på onsdag kanske det blir mer verkligt för då ska vi på ultraljud. Ska bli så spännande... Det ända jag vill höra är att dom säger att allt ser normalt ut. Sen vill jag jätte gärna veta varför jag mår så dåligt som jag gör om dagarna. Det är precis samma timmar varje dag typ som jag mår dåligt. Jag antar att hon kommer säga att det är nått jag saknas..typ järn eller nått.

Nä nu får jag väll gå och byta om. Tänkte köra inom affären innan jag kör till ystad oxå.

Då va det på med den rutiga skjortan igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0