Go morron!

Denna veckan som kommer lär inte bli lika lugn som förra... Jobbar både på McD och kärnan denna veckan, ganska mycket oxå. Men det är ganska skönt att göra nått, men bara jag slipper stressa ihjäl mig.

Jaha då flyttar vi till vårt tillfälliga boende nu i helgen. Kommer räkna dagarna...Hoppas det går fort tills vi får det nya=)

Vi ska in och beställa tapeter nu i veckan för jag har äntligen bestmt mig:-P Och dennis tyckte faktiskt dom va jätte fina. Men det blir inte bara en fondvägg, utan det blir fondväggen som är vit, svart, silvrig och alla andra väggar ljusgråa. Det blir nog bra!

Har jobbat hela helgen och börjar känna mig lite trött, men idag jobbar jag bara mellan elva och fyra och sen tror jag att jag är ledig imorn. Man har ju inte riktigt samma energi nu som man hade för fem månader sen, men jag jobbar så mkt jag orkar och om några veckor har jag bara ett jobb att tänka på.

Ne nu får jag väll gå och käka frukost och släppa ut Brandisen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0