Flyttade och klara!..för denna gången.

Så..nu har vi flyttat ifrån lägenheten och hem till dennis mamma, detta kommer vara vårt tillfälliga hem tills den 15 juli när vi får tillgång till vårt nya=) Förhoppningsvis så blir det några dagar tidigare.
Kanske inte ska skriva att "vi" har flyttat för jag har typ inte hjälpt till alls för jag har jobbat hela helgen på kärnan. Men jag hade ändå inte varit till så mycket hjälp imed att jag inte får bära tungt.
Ja förutom detta har det inte hänt så mycket ihelgen, har inte hunnit med så mycket mer.

Idag ska jag tvätta hela dagen:S Men slipper iallafall springa ner i en tvättstuga! Har en hel tvättkorg plus en stor säck med kläder som ska tvättas..haha! Så kan det gå om man väntar för länge:-P Men jag är ledig i tre dagar nu så jag ska nog hinna tvätta allt! Intressant ämne jag skriver om..haha..har inte så mycket mer att skriva.

Brandie stormtrivs nu när hon har trädgård hon kan springa ut och in ifrån. Nu ihelgen när det har varit soligt har hon legat ute på gräset i skuggan och njutit för fullt..söte! Men snart får hon sin helt egna trädgård=) Men idag blir det inte så mycket trädgård för regnet öser ner och det ser ut som en lerpöl därute imed att gräset inte växt upp överallt. Så hundarna får väll nöja sig med en kort promenad sen.

Ne nu ska jag inte sitta här och skriva om ingenting...ska göra nått vettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0