En ny cykel!=)

Valborg var helt okej. Först var vi hemma hos johanna en stund, grillade och frös hehe! Sen stack vi hem till Tina och Larsson och där va det hålligång! Vi va där en bra stund. Det var trevligt att träffa alla ifrån klassen=)
Jag kände mig så vuxen bland alla...Vill inte känna så men jag kände verkligen att jag var ett par steg före dom andra som jag känner i min ålder. Jag tycker ju fortfarande att jag har lagom mycket barnasinne kvar och lite omogen får man väll vara ibland, men ändå kände jag mig urgammal hehe! Det är nog bara lite ångestkänslor just nu!

Igår tömde vi vårt förråd och körde hem alla sakerna till Evas garage. Blir nog så att vi får bo där i två månader.. Vi måste vara ute från vår lägenhet den sista maj och vi får inte tillträde till vårt nya förren i juli nångång. Det kan nog bli lite jobbigt att bo där, för mig  ialla fall.. Men vi får se till att klara det! Hellre bo där två månader än inte få sålt lägenheten och stå med två hyror sen hehe! Men nu är lägenheten såld och det är skönt!
När vi hade tömt förrådet körde vi inte till malmö, Eva skulle köpa lite plankor till baksidan. Och sen stack vi till biltema för jag ville kolla på cyklen som jag tänkt köpa så fort jag har råd hehe! Den var jätte fin och jag cyklade en liten runda i affären och den va urskön att cykla på! Min snälla pojkvän köpte den till mig och jag blev jätte glad=) Jag hade ändå inte haft råd med att lägga 2000kr på en cykel just nu. Men jag behöver verkligen en cykel till sommaren. Kommer jobba mitt i sjöbo och jag kommer bo i utkanten och det känns sjukt onödigt att köra bil den lilla sträckan men det är ändå för långt att gå och det tar för lång tid. Så cykel va den bästa lösningen för det tar typ 8 minuter kanske, högst!
I alla fall... När vi kom hem till eva byggde vi cykel och åt middag sen cyklade jag hem och resten av kvällen spenderade vi lugnt hemma. Dennis och Daniel spelade nya GTA och jag och johanna tittade typ på hehe!

Idag jobbar Dennis och jag och brandie är hemma och myser. Håller på att tvätta oxå och det är så sjukt tråkigt!
Sen tänkte jag cykla med min fina cykel till affären och handla för jag tänkte vara flitig och laga mat idag=)

Lördag och söndag blir det jobb, några timmar på dagen i alla fall. Va typ en vecka sen jag jobbade nu imed att jag tog ledigt för jag skulle egentligen till Gävle juh!

Nä nu väntar tvätten på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0