Barnmorskan idag.

Gud va skönt det är att vara ledig idag!=) Kände verkligen att det blev lite för mkt för mig igår...
Just  nu sitter jag bara här och slöar... Funderar på att snart hoppa in i duschen för annars får jag stressa som fan sen. Ska vara hos BM halv ett och sen blir det fika med töserna=)
Har så många frågor idag som jag absolut inte får glömma fråga BM.
Sen när jag kommer hem ifrån ystad ska jag packa ner mina kläder. Alla kläder lär ju inte få plats hemma hos eva så jag får väll sortera ut vad jag kommer använda och inte och ställa det jag inte kommer använda i garaget så länge tills vi flyttar. Känns som att det inte kommer bli så svårt att sortera för jag har ju inte mkt kläder som passar mig i midjan längre..hehe!

Har sovit bra inatt..skönt! Men det var nog för jag var så fruktansvärt trött igår.

Ne nu har jag inget kul att skriva alls så jag får väll gå och duscha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0