2 år med Älsklingen igår!<3

Igår började dagen med att jobba fram till fyra.. Efter det så körde jag ner till ystad och fixade present till Dennis=) (tack Anniken för parkeringspengarna, det hjälpte hehe). Sen körde jag till sjöbo och köpte rosor och kort til han oxå och sen hem. När jag kom hem så gav jag han hans present och blommorna och han visade vad han köpt till mig(oss). Han hade köpt en ny digitalkamera=) Min har blivit jätte dålig så jag har länge velat ha en ny. Den va ju visserligen till båda, men det är ju nästan allt man äger när man bor ihopa:-P Svin fina bilder tar den, tänkte lägga upp några från igår här när jag skrivit klart.
Sen åkte jag och dennis till Dalby-stenbrott eller om det är ett kalkbrott:S Vi hade med oss picknick (smörgåstårta och alkoholfri cider). Trodde aldrig jag skulle få med dennis på picknick men han tyckte faktiskt det var en bra idee när jag föreslog det. Jätte mysigt hade vi på vår filt med god mat och fin utsikt=)
Sen när vi kom hem avslutade vi kvällen med en film=)
Är så glad för dom två bästa åren i mitt liv och jag hoppas det kommer många fler tillsammans med min älskling, nu när vi ska ha bebis och allt=)
Just det! Glömde skriva vad han fick me än rosorna, han fick en bok som handlade om att bli pappa. Jag läste lite i den innan jag köpte den och den verkade skit rolig och lärorik hehe!

Snart kommer Sanna hit. Vi ska nog fika lite och snacka skit hehe. Sen ska jag jobba ikväll, börjar klockan fem.

Ne nu tänkte jag se om jag kan lägga upp lite bilder=)









Posar med magen:-P

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhhhhh, en beeeeeeejbiiiiiiis :D

Tjock du blivit :)

Snabba på det nu... vill ju se deeeen :D

Puss & Kram Strumpan

2008-05-30 @ 11:17:46
URL: http://guppyfisk.bloggagratis.se
Postat av: Anniken

Hihi vad bra att pengarna kom till andvänding. och tur att du hittade boken du letade efet. Måste också säga att det var en otroligt fin bild på dig som du la upp :)

2008-06-12 @ 12:03:48
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0