Tivoli i Köpenhamn, det kallar jag julstämning!

Jag och Älskling hade jätte mysigt igår i Köpenhamn. Vi gick först ströget ner och tillbaka där det blev både hotdog och varmchoklad med grädde, mums! Gick även in i några affärer och tittade lite, men jag tyckte det var mysigt att bara gå där och titta på alla människor och i alla fina skyltfönstren=)
Sen in på Tivoli och där var riktigt vackert asså! Säger bara en sak, det måste upplevas! Dock gick vi inte så länge där inne för det var kallt och lite regnigt. Så vi bestämde oss för att ta tåget hem eller ja till malmö. Och sen därifrån fick vi skjuts av Emma och hennes pojkvän, mend et är en annan historia!=)









Kommentarer
Postat av: martine

jag vill oxå dit, men hinner inte innan julafton. så det blir väl i mellandagarna, så får vi hoppas det e lika fint då :)

2008-12-21 @ 10:04:05
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: Emma

Myspys! Men snacka om att vi var trötta när vi kom hem! Hehe!

Hoppas att allt är bra idag.

Kram

2008-12-21 @ 11:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0