Sovmorgon=)

Vaknade kl sju idag av att Theo hördes inne från sitt rum.. Dennis gick upp och hämtade han och la han i vår säng medans jag fixade maten. När han hade fått maten så frågade dennis mig om jag ville ha sovmorgon och det ville jag självklart! Så han gick upp med Theo och jag sov vidare till klockan var nio! Lyx! Men jag förtjänade verkligen det! Har inte haft sån sovmorgon sen innan jag fick Theo. Riktigt härligt var det!

Igår hemma hos Dennis moster var det trevligt. Maten var riktigt god! Kalkon, potatis, brunsås, gele/äpplemos MUMS!
Theo var jätte snäll hela kvällen och charmade som vanligt! Det lilla charmtrollet=P

Idag kommer dennis pappa hit på middag, förutom det har vi inget bestäm så vi får se vad som händer. Är ju inte lika fint väder idag men man skulle kanske ändå ta sig i kragen och gå en lång promenix med Brandie.

Allt för mig just nu!

Kommentarer
Postat av: Belinda

Tack så mkt :) Fin blogg må jag säga!

2008-12-27 @ 14:05:30
URL: http://belindas.blogg.se/
Postat av: Anniken

Vet du att jag just nu blev valdigt sugen pa Dennis mosters mat. Later gott! Och svenskt :)

2008-12-27 @ 15:36:39
Postat av: Carro

Åh vad glad jag blir, tack! :)

2008-12-27 @ 16:08:10
URL: http://regalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0