El Maco!

Smsade Sanna iförmiddags och frågade vad det var för kampanj på McD nu och jepps jag hade sett rätt på tvn ÄNTLIGEN El Maco igen!=) Ni tycker säkert jag är stört löjlig som kan bli så glad över en flottig hamburgare.. Men det är verkligen en favorit! Tycker inte om nån hamburgare nästan förutom denna så jag blev glad.
När vi hade varit på Dennis jobb och kastat lite grejor så körde vi till McD för att kränga nu innan nya livet efter nyår börjar=P Gott var det med min efterlängtade hamburgare!=)
Sen blev det en tur in på elgiganten där vi köpte färg till skrivaren och fotopapper.

Imorgon eller i övermorgon tänkte jag skriva ner mina nyårslöften här i bloggen så att alla kan se vad jag lovar bara precis för att jag inte ska våga bryta dom! Då får ni tillåtelse att skälla på mig!

Ne nu blir det till att hänga upp tvätten och lägga in en sista maskin för idag. Sen imorgon förmiddag får jag väll tvätta resten så att det nya året börjar med ett städat hem och en någerlunda tom tvättkorg (går ju inte ha den helt tom nu när man har en liten i huset).
Efter jag hängt upp tvätten så tänkte jag hoppa in i duschen och sen plocka fram pastasalladen från igår och äta det och efter det blir det nog bara en film och mys i soffan med Älskling och Theo♥



Kommentarer
Postat av: Linda-Pauline

tackar tackar!^^

2008-12-30 @ 18:41:24
URL: http://lindapauline1.blogg.se/
Postat av: Malin

El Maco är ju bara underbar!

O vad du är duktig på att redigera bilder!

2008-12-31 @ 07:52:54
URL: http://olssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0