V40 2,0t -raggare;)

Haha japp det är vad jag är från och med imorn:-P Ska börja köra Dennis bil nu juh..Gaaah!!! Tycker ju det är kul imed att det händer nått när man trycker på gasen men sen samtidigt så HATAR jag köra andras bilar och speciellt Dennis pärla hihi! Men det blir säkert bra:) Så nu är jag V40-raggare hela hösten och vintern!:-P

Har precis kommit hem, har varit hos Pappa och Lumi och käkat middag. Trevligt att träffa dom och lillebror som vanligt! Mobbade pappa lite..påminde han att det inte är så långt kvar innan han blir kallad Morfar...hihi..roligt att påpeka det! Men han är glad att han ska bli morfar ändå fast han tycker att han är lite ung för det..hehe! Men jag brukar vända på det och säga att dom får ju förhoppningsvis vara med om deras barnbarns uppväxt mycket längre tid än om dom skulle varit äldre. Pappa kan ju mycket väl vara vid livet när hans barnbarn är 40år gamla, det tycker jag bara är positivt:)

Så imorn var det dags för vattengympan och föräldrarkursen, spännande!
Sen snart även dags för nya jobbet..usch va nervöst.. Sista dagen på kärnan var idag..känndes lite sorgligt hehe!

Just det! Får ju inte glömma berätta... Jag blev stucken av en geting idag i foten och det gjorde svinit ont! Den kröp på golvet vid soffan och det såg ju inte jag så jag trampade på den såklart..aj aj aj!

Ne nu ska jag nog gå och nanna för jag är svinit trött efter denna jobbiga veckan.. Imorn blir det sovmorgon:) Får se hur länge man klarar sova..lär väll vakna redan åtta som vanligt:-P Natti!

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej snäckan! Allt bra med dig och bebismagen? Blir det en flicka eller pojke? Om allt går vägen så blir det en minikusin till i mars=) Kram Denise

2008-08-18 @ 11:13:14
URL: http://snisen.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej Denise:) Jadå allt är bara bra med mig och bebbemagen! Japps en liten pojke har dom sagt, vi har även sett snoppen så om det blir en flicka lär den få ha mkt blåa saker:-P

Ne gud va kul! Hoppas verkligen att allt går bra! Vilken vecka är du i nu då? Massa kramar!

2008-08-18 @ 12:39:01
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0