Ingen bra natt..

Vaknade i morse av att jag hade grym kramp i mitt ena ben.. Fick sätta mig på sängkanten och typ slå benet i golvet för det skulle sluta. Usch det gör så jävla ont asså!
Och trött e jag idag... Fattar inte var all trötthet kommer ifrån? Gick ju och la mig typ nio igår kväll:S
Har drömt mardrömmar hela natten..börjar bli en vana. Sägs ju att gravida kvinnor drömmer jätte mycket mardrömmar, så jag kan ju trösta mig med att det går över:)

Igår hände det inte så jätte mycket.. Kom hem från jobb och städade för jag har en hund som fäller mer än något annat just nu! Sen lagade jag mat, jag är så flitig juh:-P Och sen när vi hade ätit gick jag och Dennis en promenad med Brandie, jätte mysigt. Och när vi kom hem kollade vi på en film och sen nannade jag kudden. Så dagen var inte så intressant direkt.
Helt sjukt va bebben rör sig där inne, HELA tiden..sover du aldrig?? Nu är det inte hårda små sparkar längre, nu känns det som om hela magen bular sig när du rör dig. Får väll njuta av det nu för sen blir det väll för trångt för dig där inne så då kommer vi nog inte få känna dig lika ofta:S
Är sjukt nervös inför att börja vattengympan och föräldrargruppen på måndag:S Jag är så rädd att där bara ska sitta en massa 30+ och se ner på en eller nått..men jag inbillar mig alltid det värsta hehe!
Sen är jag ännu mer nervös för att börja på det nya jobbet på tisdag:S Men det går väll säkert bra...

Tog precis på mig mina strumpor..kan säga att det har blivit ett helt projekt bara det:S hehe!

Idag händer nog inte så mycket.. Jobbar till tre och sen är man väll så slut så man inte orkar mer.. Ne men det är ju faktiskt fredag så nått kul får man väll hitta på fast jag ska jobba hela helgen.. Tänkte fråga dennis om han vill gå på bio med mig en dag:) Lär nog bli sista bio-besöket på ett tag.

Ne nu ska jag ta och borsta tänderna sen får jag väll ta och cykla till jobb.

Lägger upp en liten magbild, v.32. Kommentera gärna:)



Kommentarer
Postat av: Anniken

hehe, så det blev en matlagning trots allt? :P

Vad blev det för gott? :)

2008-08-15 @ 10:20:00
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: alexandra

Tjockis :) hehe allt bra?? puss

2008-08-15 @ 11:06:53
Postat av: Anonym

Anniken: Det blev mousaka eller hur det nu stavas:S :-P Blev faktiskt riktigt gott:)Kanske inte lika avancerat som lax men...hehe:)



Alexandra: Ända gången man inte tar illa upp av att bli kallad tjock:-P Jodå allt e bra här:) Sj???

2008-08-15 @ 15:34:49
Postat av: Tilda :)

Så vackert gumman :)

2008-08-26 @ 02:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0