Frukost.

Sitter just nu och käkar frukost, börjar jobba kvart över åtta. I magen är det just nu liv, har sparkats vilt där inne nu i en timme typ:-P
Imorn är jag ledig, då ska jag och Sanna nog ses en stund på förmiddagen och sen efter det vet jag inte vad som händer. Inget avancerat i alla fall för jag måste vila ryggen när jag väl kan. Tyckter att jag varit så noga ända ifrå början med att inte bära för tungt.. Redan när jag fick reda på att jag var gravid i typ vecka åtta slutade jag bära tungt för jag trodde det var farligt, men sen har jag fått reda på att det är ju inte försen du börjar bli lite större som det är påfrestande för din rygg om du bär tungt. I alla fall så tycker inte jag att jag är så stor, så jag bär ganska tungt på jobb emellanåt utan att tänka mig för och det får jag sota för nu. Väger ju faktiskt 7 kilo mer än vad jag gjorde när jag blev gravid, och det är mycket mer tyngd som belastar kroppen juh. Jaja men nu har jag i alla fall lärt mig att ta det lugnt och försöker tänka mer på det när jag jobbar. Det är bara så jobbigt för man känner sig så dum när man inte kan göra det ena eller det andra...Måste sätta mig ner i mellan åt så jag inte svimmar för mitt blodtryck är jätte lågt, och då känner jag mig jätte dum, medans dom andra på jobb inte har nått alls imot det..men jag känner mig ändå särbehandlad:-P
Ja imorn när jag är ledig ska jag förutom vila ryggen och träffa sanna även ringa babyproffsen i malmö där jag beställt vår vagn och se hur det går för den. Antar att dom fått den men hör inte av sig försen det börjar närma sig lite mer.. Men jag vill ha hem den i september nån gång för att vara på säkra sidan. Den är så sjukt fin! Men det ska den vara för dom pengarna! Många säger att det är bättre att köpa begagnat, men det vill inte jag för jag skulle själv inte vilja använda begagnade saker. Lägger upp en bild på vagnen här nere så ni kan få se hur den ser ut=)

Igår efter jobb så åkte jag och dennis och kollade på färg och board till bebbens rum. Vi kom överens direkt när vi såg den... En jätte söt board med dumbo på som gick mest i blått och sen ska väggarna målas i samma blåa färg som finns med på en liten del av boarden, ska även ha en vägg som är lite mörkare blå där det ska sitta en stor dumbo (ett typ klistermärke som man kunde köpa till som ska vara avtagbart) Jätte häftigt! Och det kommer bli världens gulligaste barnrum när det är klart=) Lovar att lägga upp bilder sen så ni kan se!

Längtar tills onsdag..Ska få se vår bebbe en sista gång innan du kommer till världen=)

Ne nu måste jag verkligen hoppa in i duschen!

Ta hand om er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0