Bloggande om allt...

Jobbat idag...Nu är jag inte ledig försen på onsdag och sen är jag inte ledig igen försen jag slutar, sista dagen nästa söndag. Hmm..funderar hela tiden på vad jag ska hitta på nu när jag ska vara ledig och vänta på den lille. Är så rädd att jag ska bli lite lat och mest vara hemma så att jag nästan isolerar mig lite:S Hoppas inte det blir så! Ska ju passa på att ha lite egen tid nu och bara tänka på mig själv och vad jag behöver. Jag och dennis börjar ju snart gå på föräldrarträffarna och sen ska jag ju gå på vatten gympa en gång i veckan oxå, så lite händer ju i alla fall:) Tänkte passa på att fika lite mer med vänner, kan ju hända att det blir en eller två månaders uppehåll ifrån det när bebisen precis kommer. Men sen blir det fika med Pernilla och bebisen, om ni orkar med oss?;) Hälsa på lite släktingar ska jag väll oxå få lite tid till nu när jag ändå bara ska gå här hemma och glo:-P
Dennis hade satt ihopa bokhyllan i babyrummet idag när jag kom hem:) Den är jätte fin och jag tror rummet kommer bli jätte mysigt när det väl är klart. Helt klart hinner det nog inte bli innan bebben kommer för man får ju så mycket säker sen plus att man köper ju bara det nödvändigaste nu innnan. Sen nån dag när jag är hemma får jag ta och tvätta bebbens kläder och sängkläder för det ska ju alltid tvättas när det är nytt. Längtar tills jag ska få bädda i den lilla spjälsängen...så mysigt:)
Anniken, kom ihåg att fråga mig det du frågade i kommentaren på msn en dag så kan jag berätta:)

Just nu är Dennis ute i garaget och grejar med sin bil tillsammans med sin pappa. Vi ska nog käka pizza sen, mums!
Själv vet jag inte riktigt vad jag ska göra ikväll, just nu känner jag nog för att spela lite guitarr heros:-P Sen blir det nog en liten promenad med Brand, inte så lång för jag har så ont i min stackars rygg idag. Tidig kväll ikväll..för igår blev det ganska sent och jag var sjukt trött imorse:S

Älskar min Dennis mest av allt, fast vi inte alltid är överens;) Ska bli underbart att få dela detta med dig<3 Längtar tills vi blir en familj!:)

Syrran min.. du vet jag står brevid dig vilka beslut du än tar här i livet! Jag är så glad för din skull! :) Så länge du inte glömmer bort oss här hemma, du ska ju bli moster nu oxå;D Älskar daii!!!

Ne gud nu börjar jag bli lite känslosam tycker jag..:-P  Ska spela lite nu.. Jag är en nörd, verkligen! Men spelet är ju sååå kul;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hehe, jasså ni har haft dom innan. Jag samlar ju på alla hoppades att det skulle bli över så man kunde köpa vid sidan om som med dvd film serierna. Men är dom slut så blir det väl inte så :( Jobbar du fortfarande? Kram! Hur långt är det kvar nu? Tills den lille kommer?

2008-08-10 @ 22:01:13
URL: http://www.nogg.se/rebeccccaa
Postat av: Malin

Hej gumman!

Jag saknar dig enormt mycket, och ännu mer blev det när jag läste att du varit på McD och träffat alla utom mig. (Känns det som iallafall). Får ta och träffas snart tycker jag!

Sköt om er!

Puss

2008-08-10 @ 22:28:50
Postat av: Anniken

Jadå, vi tar det på msn eller när vi ses någon dag :)

Jag tillbringar gärna din lediga tid med en träff, typ en fika eller något. Och givetvis sen också när det lilla livet har kommit till världen.

Puss!

2008-08-12 @ 00:17:12
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0