Nya jobbet!

Första dagen på nya jobbet igår, det gick bra. Allting är ju givetvis en del förvirrande och det är inte så lätt i början men man lär väll sig efter ett tag...det har jag ju gjort på dom andra ställena.
Lite nervöst är det ju att jag ska vara den sista personen som slutar och ska fixa allt det sista.. Redan idag ska jag göra det själv och jag har absolut ingen aning om vad som ska göras:S Men men..får se hur det blir.

Känner mig inte alls på tip-top humör idag:S Mådde skit dåligt igår kväll.. Kände mig ledsen och förvirrad!
Ibland känns det verkligen som man göra allt man kan och lite till men INGENTING duger! Jag kommer fan inte palla gå och må dåligt psykiskt oxå, kämpar fan redan med att klara av att jobba fram tills BF med en rygg som gör piss ont och ett blodtryck som spökar HELA tiden! Men man får fan inte nånting tillbaka! Kvittar vad man gör så är det alltid något som är fel juh.. Orkar fan inte detta mer!

Jaja nog med en massa tråkigheter...

Imorn ska vi få se vårt lilla mästerverk igen:) Längtar såå!

Längtar även till helgen, ledig en hel helg! Så jävla skönt ska det bli! Sen på måndag är det lön eller jag får nog inte försen på onsdag kanske:S När jag fått min lön ska jag i alla fall hämta ut bebiskläder som jag beställt ifrån H&M:)

Nä nu ska jag gå och duscha så man blir lite piggare, sen får jag väll ta och köra till jobb...

Malin: Vi måste verkligen ta den där eftermiddagsfikan en dag snart!!! Saknar dig så! Jag tyckte oxå det var jätte skoj att träffa dig i måndags:)
Anniken: Du måste oxå följa med oss och fika:) Det var jätte roligt att se dig i måndags oxå! Och jag tycker det är så skoj att du läser och kommenterar min blogg:)
Massa kramar till er!

Kommentarer
Postat av: Anniken

Kram på dig med! Tryck inte ner dig själv vännen. Du kämpar och är stark det vet jag =)

Hur dags imorgon ska du gå ultraljudet? Hade kanske kunnat kombinera med en fika då ? :)

Puss!

2008-08-20 @ 11:16:26
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag ska vara på ultraljudet redan åtta sen efter det ska jag jobba:( Synd för jag hade tyckt det varit jätte mysigt med en fika.. Men vi ska nog parera in en dag snart:-P

Kramar!

2008-08-20 @ 16:07:11
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/
Postat av: Anniken

Det får vi hoppas att vi kan göra :)

Vi får planera en dag helt enkelt, hörs en dag och ser vilka dagar som kan vara möjliga :)

Puss!

2008-08-20 @ 16:44:07
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0