Skönt med helg:)

Igår kväll var vi i Ystad och tittade på lite bilar med Jojje, en annan kille och hans flickvän. Men det var inte så spännande, hände inte så mycket, alla stod mest och snackade skit bara. Men jag träffade Andy och det var trevligt som alltid:)
Var även på McD och käkade, mycket folk som vanligt när jag kommer. Det är som Anniken sa, att det är nått skumt med när jag kommer för då är det alltid fullt upp där hehe! Jag kanske borde komma oftare så ökar ni kanske försäljningen ännu mer! hehe!

Idag har vi varit på typ släktträff nu på dagen. Det var ganska trevligt. Synd bara att getingarna alltid ska förstöra när man sitter ute! Jag är svin rädd för dom oxå så det är ännu jobbigare. Jag blev ju stucken för nån veckor sen, och blev stucken igår igen..på fingert! Det gjorde ännu ondare än sist! Och fy fan va jag blev förbannad, jag blev så arg så jag skrek typ rakt ut i luften. Brandie blev livrädd för mig och flydde ut i trädgården den lilla stackaren.. Fick gå ut till henne sen och berätta att det var getingen jag var arg på så hon inte var ledsen:)
Blir det som planerat så ska vi en vända till ystad ikväll igen, ska till BB och hälsa på dennis kusin och hans flickvän för dom fick sin lilla dotter igår:) Ska bli kul att se hur där ser ut oxå så det inte är helt främmande när man väl kommer dit. Ska självklart bli kul att se deras lilla oxå:) Men man lär väll längta ännu mer sen efter sin egna hehe!
Barnvagnen är ju hemma nu oxå, så man ser den den stå där inne helt tom.. Har även övningskört den lite här hemma om jag ska vara ärlig:-P Den är sjukt härlig att köra, och det är grymt snygg! haha! Ja vissa kanske inte förstår hur man kan tycka en barnvagn är snygg och skön att köra...men vänta ni bara! Snart står ni där och ska välja vagn själv;) ..då lär ni förstå vad jag menar haha!

Ne nu ska jag nog lägga mig ner i sängen en stund och blunda i tio minuter, sen får vi väll börja bege oss till ystad, måste ju fixa en present oxå..man kan ju inte komma tomhänt:S

Allt för mig idag! Ta hand om er:)

Våran vagn. Står och väntar på bebben i barnrummet.

Brandie tycker jag är tråkig när jag sitter vid datan:-P

Kommentarer
Postat av: Anniken

JA! Du får gärna komma oftare :) Men inte för att vi ska öka försäljningen utan för att ma får se dig mer då :)

Hihi, låter inte alls skumt att gilla en vagn. Jag provkör gärna, men gärna med en liten bebbe i :)



Ha en bra dag vännen!

Krsmar!

2008-08-31 @ 06:54:58
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Malin

Oh, vilken fin vagn!! Man blir ju helt sugen på att shoppa bebis saker själv! ;)

2008-09-01 @ 23:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0