Regn, regn och regn...

Så tråkigt att det bara regnar och regnar... Nu när det är helg och allt:( 
Blev en promenad i regnet igår med Dennis och Brandie efter jag skrivit mitt blogginlägg.. Brandie tyckte det var jätte kul att hoppa i alla vattenpölar och alla tre var dyngsura när vi kom hem hehe! Sen somnade brandie som en stock, tog nog på krafterna att leka vattenmonster:)
Jag och Dennis kollade på filmen vi hyrt och sen tog det inte lång stund innan kudden kallade:-P Men igår orkade jag i alla fall se hela filmen hehe!

Dennis har precis kört iväg till jobb, han skulle jobba några timmar idag. Gör ju absolut inget imed att det inte finns så mycket att hitta på en regnig söndag:S Var ju egentligen meningen att vi skulle måla i helgen, men ingen av oss kände för det denna helgen så vi tar det en annan helg:) Har ju några veckor på oss!

Igår kväll mådde jag inte så bra efter ett visst samtal... Var så ledsen, besviken och kände mig så oförstådd!:S
Dennis är så förstående och underbar och jag älskar han så fruktansvärt mycket för det!
Du har så rätt älskling! Huvudsaken är att lillen har två föräldrar som älskar han över allt annat! Sen är inte det andra viktigt! Jag har väll helt enkelt oroat mig för mycket som vanligt... Jag kan ju faktiskt inte ändra på folk som inte vill ändra sig.. Man kan inte tvinga någon att älska en, eller bry sig mer...
Ingen ska få mig att må dåligt just nu, jag ska bli mamma och har aldrig varit gladare! Allting annat får komma sen efter hand.

Funderar nästan på att gå och lägga mig igen.. Är så trött:S
Imorn blir en stressig dag.. Får börja en halv timme tidigare på jobb för att sluta en halv timme tidigare så att jag hinner till vattengympan i ystda klockan fyra och sen efter det blir det till att duscha och byta om snabbt för klockan sex börjar föräldrargruppen:) Är fortfarande lite nervös inför vattengympan, den blev ju inställd sist så det blir första gången imorn:S Får väll se vad det är för slags människor där innan jag kan säga nått, men jag antar att dom flesta är 30+. Förhoppningsvis så är alla förstfödorskor, då finns det nog större chans att där är lite yngre oxå:) Jaja jag får ju se! Kan ju vara trevligt i vilket fall som helst:) Men det hade varit kul om där varit nån ungefär i ens egen ålder som man kunde dela sina tankar med.

Tycker fortfarande att du som kommenterar oh är anonym kan skriva vem du e! Bryr mig inte speciellt mycket om du inte menar nått illa för jag står fast vid vad ajg skrivit i vilket fall som helst! Detta är faktiskt MIN blogg och jag skriver om vad jag vill och när det gäller mina tankar som jag oftast skriver ner så är det inte alltid så lätt att förklara vad man menar.. Om jag nu inte skriver nått om dig i min blogg så kan det ju va så att vi kanske inte har nån kontakt längre??? Vad vet jag..jag vet ju inte ens vem du är för du skriver ju inte ditt namn av nån konstig anledning:S Så sluta kommentera eller skriv vem du är! Ingen tvingar dig läsa min blogg om du nu tycker jag behandlar mina vänner så fel!

Ne nu ska jag nog skämma bort min hund lite... Tänkte lägga mig i sängen och kela lite med min Brand:)
Det sägs att om ens hund lägger huvudet på ens mage och känner bebben sparka så förstår dom vad som pågår.. För det första så vet jag inte om jag tror på det, men det kan säkert stämma.. För det andra så är aldrig min hund så lugn och kelig så hon ligger med huvudet på min mage, ytterst sällan i alla fall:-P


Dennis, älskar dig. <3

Brandie, du är min bästa vän! Älskar dig såå<3


Kommentarer
Postat av: naddie.

inne på blogg.se där du kan se komentarerna står en i.p adress efter varje kommentar. även om man har valt att vara anonym syns den. så vill du kolla upp vem den "anonyme" är så är det lätt fixat! :) vi har väl aldrig varit mer än "festkompisar" men det är ändå kul och läsa din blogg. tror du kommer bli en kanonmamma oavsett vad folk skulle säga :) kram nathalie

2008-08-24 @ 15:10:33
URL: http://naddiegoesppublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0