Överaskning:)

Syrran har sovit här i natt.. Igår lagade vi mat, gick en lång promenad med brandie och sen spelade vi guitarr heros med dennis på kvällen;-P
Och idag vaknade jag som vanligt vid åtta, men tvingade mig själv att ligga kvar en halv timme till för jag ville inte väcka jusse förtidigt... När jag väl gått upp så röjde jag undan lite i köket och vattnade mina stackars blommor som var helt uttorkade hehe! Sen väckte jag jusse. Vi käkade frukost och slöade lite en gick vi upp i oran med brandie, inte alls skönt och vara ute och gå i detta vädert..så klibbigt och äckligt i luften.
När vi kom hem så kollade vi på lite tv.. Plötsligt ringer det på dörren och jag går för att öppna och där ute står Jenny(min moster) och min mormor, snacka om att jag blev chockad! Har inte träffat dom på över ett år! Dom hade planerat detta med jusse i en vecka typ haha och jag anade ingenting. Dom hade med sig fika så vi fikade och snackade om allt möjligt. Sen vid tre åkte jusse hem eller ja hon åkte till malmö. Jenny och mormor stannade en stund till , vi gick en promenad men det började ösregna så vi fick vända hehe. Sen vi halv fem tiden åkte dom hem. Riktig rolig överaskning att dom kom:) Måste verklige skärpa oss med att hålla kontakten. Har ju den lille att tänka på snart oxå, han måste ju få träffa sina släktingar.. Förhoppningsvis mer än vad jag gjort.
Just nu sitter jag bara här och skriver och funderar.. Dennis ligger och vilar=sover och jag är svinhungrig, men ingen av oss orkar ta tag i det och skaffa något att äta..men men får väll ta och väcka han snart och bli lite irreterad:-P

Jag slutar inte förvånas asså... Helt sjukt! Och det värsta är att det är den generationen vårt barn ska växa upp med:S Väldigt oroväckande!

Bebben har hickat hur mycket som helst idag..hihi..ganska kul att ligga och känna hur han hickar där inne så hela magen rör sig i jämn takt:-P Längtar efter dig mer och mer för varje dag som går... Och det vet jag att din pappa oxå gör:) Du kommer att bli en underbar liten människa... Det måste du ju bli med två sånna underbara föräldrar ;) hehe! Snart snart inte lång tid kvar nu..tror tiden kommer gå snabbt!
Jag är så glad att jusse ska vara hemma när den lille kommer och att hon i allafall är det ett litet tag efter..

Har fruktansvärt ont i ryggen idag..Beror nog på att jag gått en lång prmenad igår och en idag. Men jag ska inte klaga för än så länge har jag haft en drömgraviditet:) Hoppas bara förlossningen går lika bra:S

Ne nu ska jag väcka min pojkvän och se till att vi får lite mat!

Kommentarer
Postat av: Anniken

Vad är det du förvånas över??

Så fint du skriver om det lilla livet. Lova att du sparar allt du skriver och en vacker dag visar det för honom. Att få läsa sånna ord om längtan efter sig själv är betydelsefullt att läsa.

Puss på dig.

2008-08-09 @ 07:48:36
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0