Måndag igen...

Jaha då var det måndag igen då.. Varför ska helgen gå så snabbt alltid? Helgen har varit jätte lugn och skön. Igår gjorde jag inte mycket och det var underbart att få vila en hel dag:) Gick upp typ nio och sen gick jag och la mig typ tio igen och sen gick jag upp halv tolv igen och sen låg jag bara i sängen hela förmiddagen och läste.. Sen på kvällen kollade jag på tv. Dennis jobbade, fast hemifrån så han var inte så social. Men det gjorde inget för jag var ändå inte på alls bra humör igår..kände mig bara ledsen hela dagen..

Nu är det ny vecka och nya tag!
Idag blir en ganska hektisk dag tror jag. Ska jobba till tre sen ska jag vara på vatten gympan fyra och sen är det föräldrargruppen klockan sex. Tur som är så äter jag på jobb vid halv ett annars hade jag nog inte hunnit äta. Känner inte riktigt för vattengympan idag, men det är väll för att jag inte är på topp just nu, tror att jag ändrar mig så fort jag kommer dit och kommer ner i det varma vattnet:)

Idag skulle jag vilja vara brandie, bara få ligga kvar och mysa hela dagen och slippa jobba:-P
Ne jag får väll ta och göra mig i ordning och packa allt jag ska ha med mig..

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Anniken

Hur var vattengympan?? :)

2008-08-25 @ 19:41:10
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Tilda :)

Hur var det idag då? :) överlevde du vattengympan? :P Miss you darling!

2008-08-26 @ 02:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0