Mamma Mia!

Var på bio igår kväll med Dennis, Daniel och Johanna. Vi såg Mamma Mia, den var faktiskt riktigt bra:) Det är inte ofta man är med om att alla apploderar när filmen är slut, men det gjorde verkligen alla igår. Nä det var faktiskt jätte trevligt. Lite drygt att sitta stilla så länge bara för man får så ont i kroppen och bebben sparkade och vred på sig hela tiden där inne. Jag kan säga att det är inte skönt när han sätter foten i revbenen på en! :-P

Idag blir det jobb som vanligt... Känns hemskt att behöva gå upp ur sängen så här tidigt när Dennis ligger kvar och nannar, fusk! Men men nu har jag två dagar kvar sen är jag i alla fall ledig en dag och sen börjar jag på det nya jobbet.
Ser ut att bli fint väder idag i allafall.. Men det är ju min otur oxå för när jag är ledig blir det alltid kass väder:-P Positiva Pernilla idag, eller inte..
Ikväll vet jag inte vad som händer, inget planerat.

Jag får väll ta och göra mig i ordning och bege mig till jobb..

Kommentarer
Postat av: Anniken

Gillade också den filmen sjukt mycket. En riktigt "feel good-film" :)

Kommer kunna se den om och om igen sen, hehe.

Lycka till på jobbet. Ska också jobba hela den här fina dagen så du är iaf inte ensam.

Pusss

2008-08-16 @ 10:37:14
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0