Malmö idag.

Först och främst så tänkte jag tacka för alla fina kommentarer jag får:) Och Anniken det är klart att ni eller du måste komma hit och hälsa på snart!:)
Men den personen som kommenterar och är anonym behöver ju inte skriva om hon/han inte har nått snällt att komma med! Vågar man inte ens skriva vem man är så tycker inte jag man ska lägga sig i iheller!
Skrev faktiskt i mitt inlägg att mycket påverkar man själv och att det nog inte är så lätt för ens vänner iheller, men uppenbarligen så läste du bara det med att en del vänner skiter i en! Jaja skit samma man lär sig i alla fall se vem som är ens riktiga vänner och vem som inte är det! Ska bli mamma snart så min familj lär vara nummer ett no matter what!

Har precis kommit hem ifrån malmö, varit och shoppat lite. Kollade även på hundkoja till Brandiesen. Har bestämt mig för att låta hon vara ute hela dagarna när vi inte är hemma imed att hon älskar vara ute och då är det ju synd att hon ska behöva vara inne om hon inte vill. Så jag tänkte om vi köper en hundkoja så kan hon ju gå in om det regnar:) Sen har vi ju Dennis mamma som ka hålla ett litet öga på henne när hon är hemma. Men det är ju ingen risk att hon lär släppa in nån hon inte känner i trädgården i alla fall;) Så vi ska nog köpa den sen!
Köpte en låda till våra dynor till utemöblerna. Sen köpte vi en jätte söt rund kudde med en elefant på som man kunde öppna och där var en filt med en elefant på, till bebben då asså:) Köpte oxå e ljusblå kruka till bebbens rum. Sen var vi på babyland och där köpte jag en liten nalle som ska hänga i vagnen som är en speldosa, Dennis köpte en jätte fin blå nalle och sen köpte vi även nappflaska så vi har det när den lille kommer om det behövs.

Nu i eftermiddag och ikväll ska vi nog bara ta det lugnt. Är helt slut efter veckan så det gäller att vila upp sig nu över helgen så man orkar med en vecka till... Har hyrt en film som jag och dennis tänkte titta på nu snart. Det är ju verkligen filmväder i all fall... Det har regnat kostant sen jag vaknade vid halv nio i morse. Inte alls kul...

Ne nu ska jag se vad dennis och brandie hittar på med där ute i regnet... Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tanken var aldrig att vara "dum" i det jag skrev.

Tänk efter lite.. Du säger ofta hur du vill hålla kontakten med alla dina gamla vänner osv men ändå så har du valt bort en del. Är det bara vissa människor då eller? Dessutom har jag inga problem med att visa vem det är som skriver, min dator som inte sparat det bara. Dessutom vet du nog vem det är, inte sant?

Men eftersom du lämnar ut mig så "fint" i din blogg behöer jag inte ens skriva med namn nu heller. Vill inte dig något ont, hade bara önskat att du SJÄLV gjort rätt och inte bara klaga på alla, som du gjorde på te.x mig. Jag tycker bara det är kul att ni ska ha barn, dock tråkigt att du väljer bort mig efter så många år, trots att jag aldrig velat dig något illa.

2008-08-23 @ 21:06:10
Postat av: Anniken

Blir ju glad av att även du vill träffa mig ju :) så absolut, så snart som möjligt kan jag bege mig mot Sjöbo. Om inte fika så något annat trevligt :)

Puss!

2008-08-24 @ 02:38:40
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0