Lite sovmorgon..

Japps lite sovmorgon fick man idag.. Börjar inte jobba försen klockan tio, skönt.
Efter jobb idag blir det nog lite rensning i garaget, ska sortera vad som ska upp på loftet och vad som ska in i huset. Hoppas bara att jag mår bättre idag än vad jag gjorde igår när jag kom hem, hade så sjukt ont i magen igår så jag log bara i soffan hela eftermiddagen och kvällen:(
Idag ska jag vara lat och köra till jobb...ser ju inte ut att vara toppen väder och jag vill inte cykla hem i ösregn sen:-P
Snart snart kommer syrran... På torsdag!:) Då ska jag först till ystad till barnmorskan och sen vid typ tre kommer jusse hem till oss:) Hon kommer nog tycka att jag blivit en riktig balong!:-P
Om två veckor börjar jag på min vattengympa, lite nervös måste jag erkänna..har en känsla av att en del kommer vara mycket äldre än mig.. Men sen samtidigt är jag där för min skull för att jag behöver röra på mig lite och lära mig slappna av. Sen om två veckor börjar oxå föräldrargruppen, och det är jag nästan mer nervös för.. Jag är rädd att jag nästan kommer bli mer uppskrämd än vad det kommer göra nytta:S Men men man får ju ge det en chans!
Ne nu sitter jag bara här oh skriver för att jag försöker dra ut på tiden, men det finns typ en miljon saker som är viktigare att göra.. Så detta var allt för mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0