Lite bättre idag..

Ja idag mår jag bättre... Ska jobba och hoppas på att jag mår bra hela dagen:S
Var ju hemma från jobb igår för att jag mådde dåligt till och från pga blodtrycket. Sanna undrade om jag ville följa med till ystad och fika.. Och det ville jag faktiskt, kändes dumt imed att man inte var och jobbade. Men det är ju inte alls samma sak att sitta stilla och fika som att jobba. Plus att Sanna körde, och det va det jag tyckte var jobbigt med att jobba oxå att ajg inte ville köra när jag mådde så dåligt. Vilket fall som helst så hade vi trevligt när vi fikade. Det var jag, Malin och Sanna:) Och sen innan vi skulle sticka hem kom Therese.C och sa hej oxå, kul att träffa henne:) Synd bara att det bara blev en kort stund. Sen innan vi körde hem gick vi en sväng inne på H&M, köpte lite strumpor och två mössor och en pyamas, till bebben då alltså;-P
Sen när jag kom hem vilade jag resten av dagen, städade lite smått och babblade även i telefon en del:)
När dennis kom hem vid halv nio så kollade vi på tv en stund sen va man trött och då gick jag och la mig och nannade:-P
Har inte sovit så bra inatt, blir värre och värre... Bara ligger och vänder och vrider mig och magen gör det ju inte enkelt för en att vända sig iheller:S Jobbigt.. Hoppas det bara är just nu, så det inte är så här ända fram till förlossningen.

Idag händer nog inte så mycket.. Slutar halv fyra, ska nog bara vara hemma ikväll. Dennis är ju inte hemma försen vid halv nio.. Så det kommer känas lite ensamt:( Men jag klarar mig:)

Imorn är det dags för barnmorskebesök kl åtta. Antar att hon kommer göra det vanliga, mäta magen, kolla blodtrycket och lyssna på bebbens hjärtslag. Måste komma ihåg att väga mig imorgon igen! Intressant att se hur mycket man går upp:-P Än så länge kan jag erkänna att jag gått upp nio kilo, men var dom satt sig förutom på magen har jag ingen aning om? Det syns ju inte nånstans förutom på magen och brösten, och magen och brösten kan ju inte väga nio kilo:-P Antar att det spridit ut sig bra över hela kroppen så det är därför det inte syns:)

Brandie vill inte gå ut i trädgården och göra sina morgonbehov för att det regnar. Hon vänder i dörröppningen och ställer sig i hallen och tittar ynkligt på en haha! Mes är vad hon är!:-P Får tvinga ut henne sen innan jag sticker, kanske slutat regna då.

Nä nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning.

Undra hur länge jag kommer orka jobba? Just nu känns det ganska okej. Är ju bara bra att jag jobbar så länge som möjligt, bra för mammaledigheten och så.
Fick j*vligt bra lön nu denna månaden så det blir nog lite shopping. Plus att vi ska hämta ut vår vagn:)

Allt för mig!

(lovar att lägga upp nya magbilder snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0