Inställt..

Vattengympan idag blev inställd pga för mycket klor i vattnet, var väll inte hälsosamt att bada då. Synd, men istället börjar vi nästa måndag:) Känns ändå ganska skönt med en sak mindre denna veckan.
Vid sex blir det ystad och föräldrargruppen, ska bli kul och se om det är nått för oss hehe!
Ska köra så fort dennis kommit hem och duschat. Blir McD-mat idag:-P Får jag ett tillfälle att säga hej till mina kära arbetskamrater oxå:)
Har precis bäddat, plockat undan en massa saker och hängt upp tvätt... Så tråkigt. Nu ska jag bara dammsuga oxå sen kan jag hoppa in i duschen och göra mig klar. Men kännde att jag ville sätta mig här en stund innan jag tog tag i dammsugandet:-P
Usch va jag är nervös inför imorron... Hatar komma till nya ställen som jag inte vet nånting om:S

Lille bebben mår nog bra där inne.. Ha sparkar och knuffas som en galning HELA tiden! Men snart är där väll inte så mycket plats så då blir det väll kanske lite lugnare.. Har hört att om det är ett jätte livligt barn i magen så blir det ett lugnt barn när det kommer ut.. Kan ju hoppas att det stämmer hehe! Men sen samtidigt så tror jag inte på en massa skrock!
Har en känsla av att jag och dennis inte kommer komma på något namn försen bebben är ute:S Tänk om vi blir tvugna att kalla han namnlös i början??? haha ne det kommer jag aldrig tillåta! Nått namn kommer vi nog på, så j*vla svårt kan det ju inte vara!

Ne nu får jag ta och bruka allvar och ta och dammsuga! Adios!

Kommentarer
Postat av: Anniken

Jag tror att ni får svar på namnfrågan när ni får se honom. Och annars så tror jag inte du behöver oroa dig för att inte komma på något namn i början eftersom du kommer kalla honom för "älsklingen", "lilla livet", "gubben", "sötnos" och massa andra kära små namn :)

Men sen så röstar jag ju på Fabian :) hihi.

Så kul att se dig idag!!

Puss på dig!

2008-08-19 @ 00:43:42
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Malin

Håller helt med Anniken, namnet faller nog på plats så fort ni får se det lilla livet! Kul att följa allt som händer. O ännu roligare va d att se dig idag!!:)

Puss o Kram

2008-08-19 @ 14:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0