Helgen!

Helgen har varit helt okej.. I fredags blev det kräftskiva i Evas trädgård.. Lite drygt med alla jävla getingar som terrade oss när vi skulle äta bara:( Men dom försvann sen när det började bli mörkt tur som va:) Dennis blev väll en aning onykter hehe! Så vi gav upp redan halv tolv:-P Men dom andra hade oxå gett upp en stund efter oss för folk hade blivit lite för onyktar haha!
Sen igår blev det lite städning av hemmet på morronen och sen åkte vi till Gisslövsmarknad med Eva, Johan, Johanna och daniel. Jag körde Dennis bil för jag måste ju börja lära känna den bilen imed att jag ska köra den hela vintern:) När vi kom hem kom mamma och Bengt och drack kaffe, det var trevligt:) Sen när dom kört hem så grillade vi inne hos eva och efter det blev det soffläge framför en film för min och dennis del:-P
Idag har inte hänt så jätte mycket, håller på och tvätta och sanna har precis varit här och druckit kaffe:)
Tänkte jag skulle ta en promenad med Brandie om en stund. Sen blir förhoppningsvis kvällen lugn så man hinner vila upp sig inför jobb imorn.
På onsdag kommer min underbara syster hit och ska sova här en natt, ska bli jätte skoj:)
Den lille sparkar och håller igång i magen mer än någonsin nu! En liten vilding;) Mysigt, men oxå väldigt jobbigt emellanåt..tex när man ska försöka sova hehe!
Nu ösregnar det ute, får nog vänta en stund med den där promenaden...
Ska nog ta och äta lite äpplekaka med vaniljsås nu:-P

Kommer snart lägga upp lite nya bilder:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0