Fredag, underbart!

Äntligen fredag och man är ledig hela helgen, så skönt! Ska jobba till halv fyra idag sen börjar helgen:)

Igår hade jag jätte trevligt när jag var och fikade i Ystad. Jag träffade Malin vid ÖP kl sex och sen gick vi till Snuggles och där satt Therese.A och Sally så vi slog oss ner med dom:) Jätte trevlig fika blev det.. Mest jobb-snack, men av nån konstig anledning brukar det alltid bli så:P Sen kom även Anniken oxå, jätte trevligt att träffa henne! Både Malin och Anniken fick sig en liten knuff av bebben där inne, men det är ju alltid så att när han sparkar och nån ska känna så slutar han..hehe! En liten blygis där inne.

När jag vaknade i morse hade jag fått ett jätte fint sms av min Tilda.. Och jag håller verkligen med dig gumman! Vi kan inte låta någonting förstöra vår vännskap.. Vi måste verkligen ta tag i detta nu innan det är försent. Vi måste ju kunna umgås ibland fast vi bor en bit ifrån varandra.. Och att båda är sambo och att jag väntar en liten får ju heller inte spela nån roll! Saknar våra stunder så sjukt mycket! Vi måste verkligen ses snart.. Haha undra hur länge vi kommer babbla då om vi satt i våra lägenheter i skurup i flera timmar och babblade fast vi sågs var dag..hihi:) Älskar daii gummsi<3

Ja det är inte klokt vad livet kan förändras. Mycket påverkar man ju själv och sen vissa saker bara händer... Det blir nog lätt så att man glider ifrån en del vänner.. Märkte det bara när jag träffade Dennis, visst man vill ju vara med sin pojkvän så mycket som möjligt men vissa vänner frågade inte ens om man skulle med ut eller nått precis som om man inte hade något liv längre... Nu när man ska ha Bebbe lär det ju bli ännu värre.. För hur många av mina vänner är på samma plats i livet som jag? Så hur många lär förstå hur det egentligen är? Sen har man ju alltid dom vännerna som alltid finns där oxå<3 Man får helt enkelt vänta och se vad som händer.. Som jag skrev innan så påverkar man nog mycket själv. För om jag är så upptagen och inte hinner höra av mig till mina vänner så kan jag ju förstå om dom tar avstånd. Men så hoppas jag verkligen inte att det blir!

Ne nu skriver jag mest om allt och ingenting.. Inte så lätt att skriva ner sina tankar alltid.

Idag är det exakt v.33+2 och just nu känns det som tiden står lite stilla:S Men det är väll bara för att man läntar såå! Det är faktiskt en konstig känsla, för man längtar, men samtidigt är man pisse-rädd! Både för förlossningen och sen oxå att man ska ta hand om en liten bebbe som är bara min och Dennis lilla krabat:S Det är lixom ett liv, ett hjälplöst litet barn som vi har ansvar för... Läskigt! Men jag tror vi klarar det galant! Jag tror bebbens pappa kommer skämma bort han räjält;) Det som så fall är viktigare är nog att jag och Dennis tänker på att skaffa tid för varandra. Vi har pratat om det mycket nu och lovat varandra att vi inte får glömma bort varandra för mycket. Vi har ju farmor nära och bra så när vi vill hitta på något eller kanske bara vara ensamma en liten stund så är det bara att lämna den lille hos farmor:)hihi!
Ne allting ordnar sig nog. Älskar ju min Dennis sjukt mkt och vi har stått ut med en del så vi ska nog klara att ta hand om en bebbe tillsammans och skapa en kärleksfull liten familj<3
Nä nu blir jag ju helt känslosam här:-P

Ska gå och klä på mig och borsta tänderna nu, sen väntar jobbet dom närmsta timmarna...

Dennis, Brandie och Lillen  -min familj<3

Kommentarer
Postat av: Anniken

Så glad för att du fortfarande var kvar när jag kom :) Sorry, att vi kanske höll dig kvar tills det hade blivit lite mörkt, men hoppas du kom väl hem och så.

Som vanligt är det så kul att läsa din blogg. Men klart du ska få vara känslosam och få skriva om precis allt och ingenting. Det är det som man behöver göra ibland vet jag :)

Klart att saker ting förändras här i livet och att du ska bli mamma är en väldigt stor förändring i både ditt, Dennis och dina vänners liv. Men jag tror att alla kommer anpassa sig och att du kommer kunna umgås med dina vänner så mycket du vill ändå :) Du kan nog vara lugn vännen.

Hoppas du får en trevlig ledig helg :)

Vi ses snart igen hoppas jag, får ju inte glöma Sjöbobesöket väl!?

Puss!

2008-08-22 @ 10:16:25
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Rebecca

läser varenda inlägg du skriver :) tycker de e mycket intressant o läsa :) jag tror ni kommer klara de galant. du får ha de så bra :) kram

2008-08-22 @ 13:07:08
URL: http://littlefootprints.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dåligt att du skriver att många väljer bort dig, när du faktiskt själv har valt bort vissa.

Eller det räknas inte?

Med all respekt & jag hoppas fortfarande att det kommer gå bra för er och bebisen.

2008-08-22 @ 17:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0