Fin dag idag:)

Helt underbart väder idag! Sitter just nu ute i trädgården och njuter, gutt med bärbar data:) Sitter i skuggan för i solen är det för varmt för denna gravida Pernilla hehe! Dennis håller på att rensa ogräs, han är flitig han! Tyvärr orkar jag inte hjälpa till, kroppen tillåter inte trädgårdsarbete just nu:S Men jag håller ju i alla fall han sällskap genom att sitta här ute:)
Brandie fick precis snus på en av grannarnas katt..så hon sprang runt som en galning och tittade efter den, men nu har hon gett upp och sitter bara och vädrar efter den..hehe! Riktig katt-hatare är vad Brandie är!

Som jag skrev igår så skulle vi till BB igår kväll. Och där va vi oxå. Kändes lite konstigt och nervöst att gå där och titta.. Deras flicka var ju bara helt gudomlig:) Dennis fick först hålla henne och han var så söt..det så ut som att han höll i en jätte ömtålig glasvas eller nått hihi! Men det passade han verkligen! Sen var det min tur att hålla henne, jag var ärligt talat jätte nervös! Men hon somnade i min famn och jag smälte verkligen. Höll henne en lång stund men sen fick jag kramp i armarna imed att jag typ inte vågat röra mig en milimeter under hela tiden hon låg i min famn hehe! När jag höll henne så låg hon typ med ryggen på min mage och där inne var det hålligång så han sparkade henne på gumpen hela tiden hehe, men det märkte inte hon för hon sov så sött:) Helt underbar liten krabat! Nu längtar man ännu mer! Drömde om att vi höll vår lilla bebbe inatt..men det dröjer nån veckor till.

Ikväll blir det middag inne hos Eva. Skönt, slipper man bekymra sig över vad man ska äta idag:-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0