Blir aldrig som man tänkt sig...

Alla planer om att vara ledig fram tills BF har gått åt helvete! Har blivit erbjuden jobb, om jag inte vore gravid så hade jag haft jobb fram tills slutet av december.. Men nu istället ska jag jobba fram tills den lille kommer för dom behövde verkligen folk. Ska jobba i köket på storkskolan i Blentarp. Visserligen så är det bara 50%, men tror knappt att ryggen överlever det ens:S Men men..tackade ja pga jag inte orkar med att höra att man är pipig plus att det är större chans att få jobb sen när jag ska börja jobba igen nu när jag väl har fått in foten. Börjar nästa tisdag.
Så nu behöver jag inte oroa mig för att jag inte ska ha något att hitta på under dagarna för jag lär ju ha fullt upp ända in i det sista. Varför kunde inte detta kommit innan? Eller sen när jag behöver jobb igen? Så fort man får en bra chans så kommer det så olägligt! Har ju vattengympan kl fyra på måndagar oxå som jag måste hinna med, tar ju ändå en stund att köra till ystad och sen byta om och så..och det lär jag aldrig hinna om jag slutar halv fyra. Men men jag får väll prata med dom på jobbet och se vad dom säger. Får även boka om mitt sista ultraljud.

Sanna har precis kört hem. Hon har varit här och fikat och snackat en massa skit med mig:-P Det var trevligt som vanligt!

När dennis kommer hem tror jag att vi ska köra till färghandlen och beställa färgen och boarden för det gjorde vi aldrig igår. Sen måste vi handla oxå för det ekar i både kylen och frysen:-P

Ringde babyproffsen ang barnvagenen och dom sa att den väntade på oss där tills vi ringde och ville ha hem den:) Måste bara ringa typ 3 dagar innan så dom hinner sätta ihopa de och så till oss:) Blir väll att vi hämtar den i mitten av september nån gång bara för att vara på den säkra sidan.

Ne nu får jag väll ta och gå och duscha och piggna till lite. Man blir så lat av att vara ledig en dag men sen samtidigt är det skönt och man behöver ju det även om det känns som att man inte gör ett dugg vettigt:-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0