Barnmorskebesök!

Var hos barnmorskan i ystad i dag klockan tio, dennis mamma var oxå med för hon skulle några ärenden i ystad. Som varje besök så kollade dom blodtrycket, pratade lite, lyssnade på bebbens hjärta (som lät jätte bra) och sen kollade hon även om han vänt på sig för på förra ultraljudet låg han ju med gumpen ner fortfarande.. Hon klämde och tryckte och det var en jävla tur att jag inte var kissig:-P Men tillslut kände hon det lilla huvudet och det låg neråt:) Han sköter sig där inne!;)
Sen när vi varit där så körde vi till elgiganten för eva skulle kolla på en sak men det slutade med att jag köpte Guitarr Heros till PS3 :-P Spelade det igår hos kim och jenny och både jag och dennis tyckte det va kul så därför tyckte jag att vi kunne unna oss detta. Plus att jag får ju ha nått och göra när jag ska gå hemma och vänta på bebis i en och en halv månad:-P Kommer bli så grym på det sen att jag slår dennis lätt som en plätt hehe! När vi varit på elgiganten bar det av till jysk, köpe lite små handukar(kräkhandukar) hehe! Sånt som lär behövas efter en bebismåltid:-P Sen körde vi till babyproffsen och jag hämtade ut min gratis-babybox, man fick en jätte fin blöjhink som inte släpper ut nån lukt alls som egentligen kostar typ tvåhundrafemtio kronor eller nått och sen fick man massa broshyrer, en dvd film, new born blöjor, tvättlappar, en filt, en napp, och en typ bit-leksak som var en larv..mm. Så det var trevligt:)
Efter det blev det ÖB och sen till McD och käkade lite food! Är alltid lika kul att komma dit för alla blir så glada och jag blir jätte glad av att träffa alla:D Lite pinsamt bara att alla skulle fram och klämma och känna på magen framför en massa folk som stod i kö:-P Saknar er mina arbetskamrater:(

Nu är jag i alla fall hemma och har precis plockat undan en massa här hemma. Ska snart ut och borsta brandie och sen blir det dammsugning och torka golven som gäller! Sen vi tio över tre ska jusses buss komma in så då ska jag köra och hämta henne och sen ska vi nog och handla nån mat vi kan laga ikväll. Ska bli sååå mysigt att ha en sleepover med syrran..va såååååå längesen nu!

Lägger upp lite nya bilder som ni kan titta på om ni är intresserade:) Kommentera gärna:)

Gravid vecka 31

Gravid vecka 31 igen!

Babyboxen som jag fick:)

En söt cardigan som ajg beställde för ett tag sen och fick igår:)

En söt mjukisdress som ser ut som en nalle som jag beställt och fick igår:)

Nu ska det jävlar i det spelas:-P


Kommentarer
Postat av: Anniken

Ååå, längesen man såg dig och magen nu ju. Fortfarande lika "fint gravid" som jag brukar säga.

Håller alla tummar jag kan för er!

Puss

2008-08-09 @ 07:43:30
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0