Babyboom!!

Helt sjukt juh! Det är ju verkligen inget speciellt att vara gravid just nu, man är verkligen bara en i mägden.. Snacka om att barnvagnsaffärerna lär sälja bra i år:-P
Hade jag planerat min graviditet skulle jag inte välja detta året i alla fall.. Man lär ju trängas rundor med en massa barnvagnar på stan! Jaja skit samma jag är glad för min lilla bebbe i magen i alla fall:)
Det var ett enormt beslut att ta om vi skulle behålla barnet eller ej och nu är jag verkligen glad att vi tog det beslutet vi gjorde:) Känner han där inne mer och mer nu, börjar väll bli lite trångt. Men det är inte bara en dans på rosor! Fy fan vilka dryga nätter..man kan inte ligga som man brukar för magen är alldeles för stor och när man väl hittat en bekväm sovställning så sätter den lille igång med en massa roligt där inne så hela magen studsar. För att inte snacka om ryggont och svullna fötter..:( Men jag ska inte klaga..för det är värt varenda sekund!!
Snart snart så kommer du ut...bara ca 8 veckor kvar nu och tiden bara springer iväg! Att bli föräldrar kommer verkligen att förändra hela vårat liv och man kommer att få uppoffra vissa saker. Och ansvar ska vi inte snacka om.. Jag kan inte fatta att vi ska ansvara för en människa, våran helt egna lilla människa! Otroligt rädd blir jag bara av tanken.. Men jag och Dennis finns ju där för varandra och kommer försöka stötta varnandra så mycket vi bara kan och hjälpas åt med den lille. Ne nu var det nog skrivet om detta!

Imorron ska jag till barnmorskan på förmiddagen och sen ska jag hem för syrran kommer och ska sova över hos oss:) Ska bli så kul för jag har verkligen saknat dig:) Plus att det ska bli kul att se vad du säger om min kanonkula till mage:-P

Ikväll ska nog jag och dennis hem till ett par kompisar, blir nog trevligt.

Skriver mer imorn när jag kommer hem ifrån mödravårdcentralen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0