Valborg idag!

Ja då va det valborg idag! Vi har inte riktigt än bestämt oss för vad vi ska hitta på. Är det fint väder ikväll kanske vi drar till Vanstad för en kompis bror skulle kanske ha nån trädgårds-fest. Men är det dåligt väder är man ju inte så sugen på det hehe!

Igår va vi på banken och skrev papper och lite sånt. Det börjar kännas mer och mer verkligt att vi ska flytta nu. Men det är ju ett tag till dess, men gud va jag längtar!!! Jag och Dennis va på IKEA igår kväll och tittade på alla fina möbler vi ska köpa. Och vi hittade en ursnygg soffa som både jag och dennis tyckte om så det blir nog en sån hehe! Jag tycker tiden kan gå snabbt nu!!

Snart kommer Daniel(dennis bror) och has flickvän och hämtar mig, vi ska in till Ystad och gå i lite affärer. Jag får väll se om jag hittar lite nya kläder för jag har inte ett ända par byxor som går knäppa så jag får ha en jävla hårsnodd där knappen egentligen ska sitta för att hålla ihop byxorna lite i alla fall hehe! Det är ju tur att det snart är sommar för då kan man förhoppningsvis gå i klänning.

Nu är syrran på väg upp till Gävle. Pappa och Lumi bestämde sig för att dom skulle köra henne upp och sen spendera sin lediga helg i Stockholm. Dom tyckte inte det var så bra ide att jag skulle köra... Jag känner mig inte rikitgt redo för att köra så långt än plus att pappa är overbeskyddande och tycker inte att man ska köra så långt om man är gravid. Men men det blev nog bäst så här ändå.. Lite synd för jag förlorade lite tid jag skulle spendera med Jusse men men... Fick träffa henne två ggr och nu åker hon och kommer inte hem förrens i slutet på augusti. Men sen har hon lovat att hon ska stanna hemma tills bebisen kommit, hon sa att hon förmodligen stannar i skåne tills efter jul:)

Nä nu ska jag släppa ut min vildhund sen är det nog dags att åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0