Tvätt-förmiddag!

Idag fick man gå upp tidigt och börja tvätta. Men det va ganska skönt för dennis tvättade det mesta igår så jag har bara fyra maskiner idag, han e snäll han! hehe! Ska nog passa på att tvätta lite jackor och skor nu när det ändå är tid över. Sen ska man jobba ikväll igen. Har verkligen varit en super skön helg! I fredags var vi ju hos pappa, i lördags på kalas och igår cyklade vi en lång runda med Brandie och sen åt vi tacos hos Eva och sen cyklade vi bort till paddan med hundarna så att brandie kunde få vara en jävla bitch mot deras lilla Eddie. Fattar inte varför hon måste vara så jävla aggresiv i början när hon träffar hundar, sen efter ett tag så bryr hon sig ändå inte om dom. Men dennis sa till henne på skarpen igår och satte sig med henne och lugnade henne innan hon fick springa runt med den lille. Ja, det va typ en snabb förklaring om hur helgen har varit, jätte lugn och mysig.

Snart kommer syrran min hem:) Om 6 dagar! Längtar!

Ne nu vet jag faktiskt inte vad jag mer ska skriva... Ska slänga mig i sängen och glo lite på tv tills nästa maskin tvätt är klar och sen blir det nog e promenad med min Brandie (som har sjuk träningsverk) i det fina vädert! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0