Helgen!

Denna helgen har varit jätte mysig! I fredags va vi hos mäklaren på dagen och sen efter det körde vi inte till malmö och fixade lite saker och sen åt vi lite thai-mat. När vi kom hem blev det lungt med film och godis hihi! Sen i lördags va det staketbygge, men jag fick ju nöja mig med att titta på eller göra nått lite mindre ansträngande arbete. Vid två fick vi sticka hem och göra oss klara och sen bar et av till höllviken på kalas hos kusinen. Vi hämtade upp syrran och Cami i malmö först oxå. På kalaset va det trevligt! Det blev ganska sent och på hemvägen släppte vi av jusse och Cami på möllan för dom skulle ut och sen körde vi hem och jag däckade i samma sekund som huvet landade på kudden hehehe! Igår va det staketbygge igen och sen grillning hos Paddan och Valle, sjukt gott va det! Och efter det blev det hem och nanna.
Ja det va en kort förklaring på min helg! Har varit sjukt skönt väder oxå så igår brände jag både min näsa och mina kinder hihi!

Idag vet jag inte rikitgt vad som händer. Tänkte i alla fall ringa jusse och fråga vad hon ska göra för på onsdag morron åker hon upp till gävle och blir där i 4 månader. Det va inte speciellt länge man fick ha henne här hemma.
Men i vilket fall som helst så ska jag städa här hemma för här är ganska skitigt. Sen borde jag åka till skogen med brandie och gå en lång promenad. Ja vi får väll se vad som händer.

Idag är det typ nio dagar kvar tills ultraljudet, längtar!

Jag är vrålhungrig så jag får väll ta och äta frukost och släppa ut vilddjuret nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0