Det va denna helgen...

Så då va helgen redan slut... Inte mig emot imed att denna helg ändå bara bestod av jobb.

Detta inlägg kommer inte bli långt för jag är så fruktansvärt trött! Helt slut! Men jag lovar blogga bättre i veckan! Har tappat läsare enligt statestiken dom senaste dagarn, kan vara för att det varit helg eller så är min blogg helt enkelt tråkig!

Vad tycker ni? Kan ni inte komma med lite förslag om vad ni tycker jag ska skriva om?
Mer om Theo? Mer om känslor/livet? Bestäm ni så gör jag mitt bästa, nu har ni ju chansen;)

Ska se om det får någon film ikväll, isåfall blir det sängen, film och älskling resten av kvällen.
Theo lär nog vakna nästan precis när jag somnar för Dennis la han redan halvåtta så det lär nog bli dåligt med sömn inatt, men antar att jag får sova imorgon när Theo sover istället.

Ne men kommentera nu vad ni tycker! Vill se nån kommentar imorgon ju=)

Natti på er alla!♥

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Jag tycker din blogg är urmysig =)

Fortsätt skriva om det gamla vanliga hihi



Kram och passa på att sova när Theo sover imorgon =)

2009-02-08 @ 20:58:54
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: martina

jag tycker du ska skriva så som nu, plus dina känslor :D pussssss

2009-02-08 @ 21:38:06
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lämna känslorna utanför internet. Det är alldeles för privat.

2009-02-08 @ 22:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0