Värme!

Fy fan va varmt det är i dag och blåser gör det inte mycket iheller. Men jag klagar inte för jag älskar sommaren=) Och i detta landet är det ju ganska snålt med varma dagar så man får ju ta vara på dom man får!
Nu dom senaste dagarna har jag jobbat och sen har det inte hänt så mycket mer...
Idag är jag ledig, men vet inte riktigt vad jag ska göra.. Vill jätte gärna åka till ytad och ika med Sanna och Therese lite senare, men frågan är om det är så ekonomiskt hehe! Kör ju till ystad varje gång jag ska jobba så det känns så onödigt att köra dit när man är ledig oxå! Men sen samtidigt så vill jag inte sitta här i min ensamhet (förutom hundarna) hela dagen. Jaja jag får se hur jag gör.

Nu har vi redan bott här i lite mer än en vecka och tiden har gått ganska snabbt.. Hoppas den går så här snabbt hela tiden! Vill flytta nu nu nu!!!!

Tänkte jag skulle gå en lång promenad med Brandie nu på förmiddagen...men det får nog vänta tills ikväll för annars får hon kanske värmeslag eller nått!

Ne funderar på om jag inte ska lägga mig i trädgården och sola en stund... Jo jag tror jag gör det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0