Tvätt, massa tvätt!

Hmm jaha vad har hänt dom senaste dagarna.. Inte så jätte mycket, jag har mest varit här hemma och tagit det lugnt. Jobbade i måndags och ska jobba min sista dag på McD imorn.
Idag får man ta och tvätta lite, eller ja ganska mycket faktiskt... Har en del tvätt, men det är verkligen sjukt skönt att slippa gå ner i nån läskig tvättstuga hehe:-P

Längtar och längtar, vill flytta nu nu nu!!! Men nu är det inte lång tid kvar...

Midsommar på fredag, då blir det en blandad fest med massa åldrar. Dennis mamma har hyrt en lokal som vi ska vara i, men förhoppningsvis är det fint väder så man kan sitta ute:)
Känns som att jag kommer få vara nån dagismamma där bland ala fulla och odrägliga människor hehe:-P Ne det blir säkert skoj ändå. Ska köra dit så jag bara kan köra hem om jag blir trött.
Jag saknar inte att dricka men just i ett sånt här tillfälle när alla andra kommer vara fulla skulle det vara skönt att kunna dricka lite så man inte stör sig lika mycket på folk haha!

Med magen min är det bra, den växer och växer. Jag har en känsla av att den lille där inne kommer bli en riktig vilding hihi! Eller så kommer den ut och är världens lugnaste.. Men där den är just nu kan jag ju säga att där är den inte mycket lugn:-P Men det är mysigt... Synd bara att den ska vara som jävligast när man ska sova, varje kväll hehe! Men jag kan nog trösta mig själv med att det lär bli värre, detta är nog bara början. Längtar tills nästa ultraljud när vi ska få se den lille igen:)

Ne nu ska jag slänga mig i sängen och titta på tv och vänta på att tvätten ska bli klar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0