Grymt härlig helg!

I lördags åkte jag och Dennis till Ven. Sjukt mysigt och kul hade vi=) Vi cyklade en massa och sen spelade vi fotbollsgolf och brände oss totalt!! jag såg ut som en kräfta när vi kom hem igen hehe! Riktigt trevligt och mysigt hade vi. Sen när vi kom hem så grillade vi med Sanna och Daniel här hemma. När vi hade ätit och snackat massa skit åkte vi till sövde och tog ett kvällsdopp, det va riktigt skönt fö min brända kropp hehe!
Igår var oxå en lugn och mysig dag. Körde till bo olsson på förmiddagen och kollade på trädgårdsmöbler och sen när vi kom hem åkte vi till sövde där sanna och daniel var och låg där och solade i nån timme, men jag var mest där för att bada för sola kan jag inte göra på ett par dagar. När vi kom hem lagade vi mat och åt sen resten av kvällen blev en lugn kväll hemma framför tvn.
Så jag tycker helgen har varit helt perfekt!
Och jag är jävligt stolt över mig själv för jag var nästan inte ett dugg rädd på båten till Ven, i vanliga fall brukar jag tycka det är mycket obehagligare att åka båt.

Snart kommer sanna.. Vi ska köra och handla nått att fika och sätta oss här i trädgården och bara ta det lugnt och snacka en massa skit hehe! Ska jobba ikväll...suck! Sista dagen på McD torsdag nästa vecka! (blandade känslor).

Nä nu ska jag ta och ge min hund sina örondroppar och gå och ta på mig lite kläder för snart kommer nog sanna!

Lägger upp lite bilder ifrån Ven=)












Kommentarer
Postat av: GuppyFisk

Åhhhh, så mysigt!

2008-06-10 @ 13:47:50
URL: http://guppyfisk.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0