Vad är det folk inte kan fatta???

Jag förstår inte vad det är som är så svårt att förstå? Jag ska bli mamma, ett stort jävla ansvar och jag behöver inte ens förklara mig varför jag har ändrat mig och mitt sätt att se på saker!
Jag väljer mina vänner och uppenbarligen har jag valt bort dig! Så acceptera bara det och gå vidare med ditt liv du oxå!
Jag har verken tid eller orken till att tänka på en massa skit!
Allt detta är redan tillräckligt jobbigt för mig utan att jag ska behöva en massa skit ifrån folk! Hela mitt liv förändrades på bara några sekunder och det kommer fortsätta att förändras jätte mycket nu framöver.. Jag behöver lugn och ro och tid för mig själv. Jag ångrar inte mitt beslut en sekund, men det är inte så jävla lätt att se sig själv ta så mycket ansvar och speciellt över en annan människa som jag och Dennis kommer få göra. Jag är bara 20 år gammal och det känns inte som att jag är redo för att bli mamma.. Men jag ska bevisa för mig själv att jag kommer bli en bra mamma, jag ska ge mitt barn all den kärlek jag aldrig fått som jag behövt! Och dom som inte tror att jag kommer klara det kan hålla sina åsikter och tankar för sig själva!
Jag har många underbara vänner som älskar mig och ställer upp för mig och det är jag fruktansvärt tacksam över! Och vad jag vet så har ajg inte förändrats ett dugg när det gäller att träffa vänner.. Jag har inte varit sån som träffat mina vänner varje dag på flera år! Och jag kommer aldrig bli en sån person.. Jag träffar mina vänner när jag har tid och verkligen känner för det så jag kan uppskatta dom till max! Detta betyder inte att jag hellre är med dennis, detta kan mycket väl betyda att jag hellre ligger i sängen och gömmer mig för omvärlden bara precis för att jag behöver tid för mig själv! Mitt liv förändrades drastiskt för några år sedan och sen dess har jag kommit underfull med att tid till mig själv är det jag behöver emellanåt. Vissa tar sig inte den tiden och låter alla sina tankar och all sin aggresivitet gå ut över vännerna, och det är inte rätt! Jag var själv sån innan...
Nu har jag suttit här och skrivit och beklagat mig för länge! Nu vet ni som undrar i alla fall hur jag känner och tycker!
Nu är det dags att hoppa in i duschen och göra vid sig lite.. Sen blir det en promenad till marknadsplatsen, det är ju tradition dagen innan marknaden:-P haha! För imorn är jag ledig och då blir det marknad:) Även lite gäster hemma förmodligen, alltid trevligt:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror du kommer bli en fräck TOPPENmamma :)!

jag håller på dig!

2008-07-17 @ 09:36:47
URL: http://krissefisse.blogg.se/
Postat av: Anniken

Jag är alldeles övertygad att du kommer vara och bete dig perfekt som mamma. Under hela tiden har jag märkt det och jag tvivlar inte en sekund på dig.

Jag önskar er båda all lycka till även fast jag är säker på att ni klarar det super utan någon lyckoönskning.

Kram på dig!

2008-07-17 @ 11:19:11
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Becca

Jag tror osså du blir en toppen-mamma :) ha de fint, kram

2008-07-17 @ 20:13:51
URL: http://littlefootprints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0