Ostbricka!

Igår när jag kom hem ifrån jobb la jag mig i en av våra solstolar och bara latade mig..fy fan va skönt det var! Efter en stund kom dennis hem och då sa han att han hade en överaskning till mig i bagaget på sin bil.. Jag tänkte direkt att nu har han köpt en bukett blommor till mig..för härom dagen så sa han att han var dålig på att köpa blommor till mig och att jag förtjänade mer blommor än jag fick heeh! Men när jag öppnade bagaget så var där två sånna här stora jätte fina typ "strutar" som man sätter i trädgården så att blommor kan växa upp i dom. Och sen tittade jag längre in i bilen och då hade han köpt två jätte fina rosenbuskar till mig=) Så jävla gullig han e! Han menade på att imed att han inte köpt så mkt blommor innan så fick jag dom nu. Jag blev jätte glad för mina rosor, nu hoppas jag bara att jag inte dödar dom det första jag gör:-P
Sen på kvällen åt jag och min älskling ostbricka och bara mös..och efter det blev det film. Men som vanligt blev pernilla svin trött efter halva filmen och fick gå och lägga sig och sussa kudden!

Snart är det dags för jobb igen, blir förhoppningsvis mer att göra idag än igår:S Så tradigt när det inte finns nått att göra för tiden går så sjukt sakta då.
I eftermiddag vet jag inte vad som händer än... Ne nu ska jag släppa ut mitt monster sen ska jag göra mig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0