Ogräs-rensning!

Kom hem ifrån jobb för ungefär en timmen sen.. Då började jag och Dennis hålla på och pilla i trädgården. Måste rensa bort allt ogräs i häcken för annars kommer dom buskar som väl lever att dö. Men nu orkar jag inte mer, så jag gick in och satte mig här och tog en liten paus:-P  När vi är klara i trädgården så ska vi köra och handla och sen äta:) Höjdpunkten på dagen, MAT! :) hehe! Sen ikväll blir det väll en film eller nått och bara ta det lugnt och vila sig. Ska ju jobba nu hela helgen och det tar på krafterna och kroppen duktigt! Sen är jag as-trött idag för det blev ganska sent igår imed att vi var i Lödde och sen när vi kom hem så var det nått väldigt skumt med Brandie. Hon gick och typ hyperventilerade hela tiden och verkade jätte stressade.. Sen fick hon ligga hos mig i sängen för hon skulle lugna sig men ändå flåsade hon som fan och verkade lite förvirrad:S Men tillslut somnade hon och låg i sängen heeela natten och det brukar hon aldrig göra.. Hon brukar bara ligga där nån timme och sen gå och lägga sig i sin egen säng. Men i alla fall så kunde jag inte sova ordentligt, vaknade hela tiden och kollade till henne så hon andades..riktigt jobbigt va det!
Hoppas hon mår bättre ikväll:)
Ne nu ska jag nog gå ut och hjälpa min älskling så vi blir klara nån gång!:-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0